torsdag 4 juni 2009

Sommar och sol

Det är juni och det är sommar!!!! Wohooo.... Glädjen är total tills jag vrider huvudet några millimeter till vänster och inser att jag fortfarande bor i Sverige... Kallt, blåst, regn, mulet, bläää... Och på midsommar ska man på poolparty, haha frågade vad backup planen var... det finns ingen! Men det blir kul, har aldrig badat i isvak förrut! =)

Igår var det skärgårdsbåtens dag i Vaxholm, vi hängde mest på Winbergs och drack öl. Det var mysigt men kallt! Men man är ju svensk och då sitter man ute så länge uteserveringarna står där!

På lördag är planen grönan. Bara det inte regnar så är jag nöjd! Sen är det Sverige-Danmark på TV så då bänkar sig Vaxholms maffia på 10:an för landskamp! 2 söta tjejer kommer också ut till ön för att se hur nattlivet ser ut på andra sidan vattnet! =)

En vän fick en liten tjej för dryga veckan sen. Grattis, jag vet hur efterlängtan hon är! =)

1 kommentar:

H-lena sa...

Hade jag vetat att ni satt där längs vattnet igår skulle jag gått ut och hojtat och vinkat från båten när vi passerade Vaxholm. :) Såg du Riddarfjärden, så såg du energifolkets båt för kvällen. Hoppas att ni hade det lika trevligt som vi. Ses på lördag!