måndag 23 augusti 2010

Kläckning?

Idag skulle jag boxas med Beppu, säkerligen för sista gången innan han kommer ut. Men nej, han verkar inte vilja det, han verkar vilja komma ut innan det. Åh, jag hoppas han vill det! Kan man locka med en sockerbit eller så?

Vad gör jag istället? Borde ju passa på o träna, men fy vad tråkigt.... Ligga i soffan o dega? Fy vad tråkigt. Ringa en vän? Baka bullar till mina kära kollegor? Fiffilura med tackkort?

Vi får se.

Egentligen vill jag träffa Hella, men hon bor för långt bort för dagens ork. Hella, om du läser det här - jag vill pussa o krama dig snart, jag har inte övergivit dig, jag har varit busy med min andra kärlek, den större av er - Tompabo. Vi har gift oss serru! O vart på semester serru! O sen har jag jobbat serru! Men jag är här serru!

Tror på bullbak... kanske...

Inga kommentarer: