söndag 17 maj 2009

Min helg i bilder

Lördagskväll - Grabbarna har C-lags premiär på hemmaplan och utklassade med en vinst på 6-1. detta firades på kanotklubben där vi åt 12,5kg kött och ännu mera sprit!

Jag däckade la grand vid 4 tiden. Men hejja vad skoj det var!

Söndag - Efter att ha käkat pizza i sittbrunnen stod städning av båten på schemat. Torkade ur kölsvinet och skrubbade däck. Sen var det bara att åka ner till kanotklubben för städning. Insåg väldigt snabbt att vi roat oss med matkrig när jag steg in. Tydligen ledde jag salladskastningen... Så, jag var verkligen värd en godis och doodlefest i soffan!

Ligger och kikar på våra nyagamla kuddar (arvegods) som ger en mysig färgklick i soffan...

Man ligger och lökar, njuter av att bara få göra ingenting när världens största tavla bestämmer sig för att inte hänga kvar på väggen... Snark, får bli måndagsfix o få upp den igen!

Har köpt schackpjäser - nöjd! Har även en totaldöd orkidee som bör begravas. Eftersom solen ligger på hela dagen så bränns blommorna sönder. Så, nu har jag uppdrag hitta fin sidenblomma på agendan...


Tjohoo, imorn är det måndag! :/

Inga kommentarer: