fredag 22 maj 2009

Snabb inbox...

Fredag och ja, jag jobbar! MEN, min kära mail verkar inte vilja synka så på 30 minuter har den lyckats uppnå hela 7%... Kommer bli en lång morgon...

Igår var det ju ledigt, Malin gillar ledigt! Tanken var Skansen, åh så jag ville till Skansen. Vi låg i sängen fram till 13, sen blev det ledighetsshopping för att sen dra till Råsunda för lite fotbollsmatch. Kvällen avslutades med Bombay curry med söta vänner!

Imorgon ska jag och äskil vara barnvakt. Leka mamma pappa barn med världens sötaste Sigrid! Vi hoppas på lite skrik och 0% bajs.... Efter det bär det av till skybaren i Årsta där jag äntligen ska få se det bruna håret! Mycket spännande, och mycket roligt! Ser fram emot kärlek med vänennerna!

Ikväll blir det nog en runda golf!

11% är klart, åååhh vad spännande :/

1 kommentar:

H-lena sa...

Jaaaaa! Va skoj vi ska ha. Det laddas i skybaren redan nu; bruna håret är redo. Jag håller tummarna för att ni inte får uppleva samma färg i brallan på er dagssyssla idag då. :) Puss & Kram!