måndag 13 juli 2009

Lunch


Det är måndag och snart är det lunch. Lunch är det bästa jag vet, ibland. Idag är det iallafall det! Idag är jag nämligen på kontoret och lunch innebär att man får gå ut genom glasdörrarna och tänka på något annat än hur trött man är på att stirra på sin datorskärm!

Imorgon blir det lunch på vägen, för imorgon bär det av till Blekinge. Eller ja, Småland och Blekinge. Först blir det stopp i Bergkvara innan resan fortsätter ner till Blekinges skogar, närmare bestämt Karlskrona, eller ja ännu närmare bestämd - Jordö. Det ska bli skönt, datorfritt och avkopplande. Kallas semester, jag gillar det ordet...
Jag gillar också faktumet att jag ska få umgås med mamma och pappa & farmor och farfar - jag hoppas på golf.
Att minisemestern avslutas tillsammans med H hos LL och hennes dotter gör bara det hela perfekt. Schanks!

Malin glad - nu går jag på lunch!

Inga kommentarer: