torsdag 23 juli 2009

Mjölkmustasch


Torsdag och lunchtid. Jag har just tagit del av gårdagens plättinköp. Det var ju upphetsande. Drack ett glas mjölk, det ska man tydligen bli stark av. Tänkte på hur det var att vara barn, tänkte på mjölkmustasch och gav mig själv en redig en bara för att jag kan! =)

För att uppdatera folket så sov jag hela natten! Eller ja typ, jag vaknade vid 6 men somnade snabbt om efter bara en kort godmorgon hosta. Hade ont i halsen och blev nervös men insåg snabbt att det måste kommit från en galen snarkning under natten. Eftersom jag inte kan ligga ner så sitter jag halvt upp vilket resulterar i att huvet ramlar ner när ja somnar o stryper åt luftrören... Stackars T, om ja inte hostar så en d andra ljud...

Jag är positiv, jag är stark. Ikväll vill jag lämna fängelsehålan och gå på bio! Baksmällan ska vara grym.

Bara för att påpeka det - det är mulet, det är kallt. Det är sommar.

1 kommentar:

Frida sa...

baksmällan är en helt sjuk film och då menar inte på ett dåligt sätt =)