måndag 23 november 2009

Holland

Efter en fantastisk helg så är det återigen måndag. Och denna måndag bär det av till Holland. 16.20 lyfter min likkista mot skyn och 18.30 hoppas jag att jag hel o ren vandrar längs Schipols korridorer i jakt på en tågbiljett till metropolen Utrecht. Japp, det är dit jag ska. Inte för att jaga hulliganer utan för att prata marketing marketing marketing i två dagar.

I lördags var det hallaballooo. Liten överraskningsmiddag för Tompa på East och sen avslut på Melody Club med dans och shotskannor. Grym kväll, vilket bevisades i att vi satte oss på bussen hem först kl 03.50. Rekord för mig o Tompan - nöjd!

Igår var det bakissöndag. Vid 14 slog jag upp ögonen, Tompan öppnade dem aldrig tror jag... Middag hos Frida, utan Tompan, o när ja kom hem låg han fortfarande kvar i mörkret. Han börjar bli gammal han...

Nu blir det iallafall vit månad typ. Nästa drink kommer intas på en balkong på Fort Lauderdales beach, med endast havet runt om sig!

Inga kommentarer: