måndag 30 november 2009

Veckan som gått

Shit vad dålig jag vart på att blogga den senaste tiden!

Ok, så jag var i Holland förra veckan. Resan hem på onsdag kväll gick bra, förrutom att jag satt 2dm från motorn och därmed blev nästintill döv på kuppen...

Torsdagen bjöd på jobb, tack, och på kvällen blev det häng med Sandra!

Fredagen kom och det var en härlig dag där eftermiddagen gick åt till att spåna på julklappar. Kvällen bjöd på Tacos och Idol med Josse & Helena, även Fia dök upp en snabbis.

Lördag och en lång och härlig morgon med skrutte. Packa lådor var dagens tema. Kvällens tema var charader hos Jocke & Helena. Crazykul!!!!

Söndagen bjöd på sol! Vi tog en promenad längs vattnet och avslutade med att cirkla kring vårt hus som två tjuvar på jakt efter ett tomt hus att tömma. Sen flyttade vi över en miljon kartonger till Frida o Mickes förråd. Jag hatar att bära saker. Jag verkligen hatar det.... Middag hos Tompans föräldrar o sedan crash i soffan!

Måndag, det är mörkt i Kista.. Ikväll blir det badminton!

Inga kommentarer: