fredag 18 mars 2011

Highlights

Ok, dålig uppdatering den här veckan så här kommer lite highlights!

Söndag var dopdag. Norah var sötast, Johanna och Anders var stoltaste päronen och Helena var finaste gudmorsan!

Måndag och det är dags att få all el på plats innan vi kan sätta igen tak och väggar. Även fast det ser ut som om vi aldrig kommer någonstans så har det hänt massor! Tompan sliter varje ledig sekund!


Desperate Housewifes började äntligen i tisdags, som vi väntat! Fick hemlagat mat av Helena och efter en powerwalk med henne och Johanna var det dags för kladdkaka, apelsinglass och te framför våra favoritfruar!

Onsdagen kommer och så gör också Greys Anatomy. Jag är hel igen. Jobbar hemifrån på dan, tar en paus och vips så ligger Pelle på datorn som vanligt! Dock har han växt en aningen....



Torsdag och ett kök inhandlas. 1000 spänn per 10.000 man handlar kök för, känner du igen den kampanjen IKEA alltid kör med? Jag drömmer mig bort och undrar vad jag ska shoppa loss för alla 'gratispengar'. Beställer köket och får höra att kampanjen avslutades i söndags. FUCK! Men tack vare en envis man kan jag återigen drömma om min gratisshopping på IKEA för massor av tusenlappar!

Inga kommentarer: