fredag 25 mars 2011

Jag sa nej!!


Jag är så arg att jag skakar. Tre gånger har jag sagt nej till ett 'jobb-erbjudande' och jag får bara skit för att jag inte säger ja.

Om jag skulle säga ja skulle;
- min roll bli osäker i det kommande uppköpet
- jag bara ha den nya rollen i 6 mån för att sen kanske gå tillbaka till mitt gamla jobb
- jag behöva hitta en person som vill göra mitt jobb i 6 mån
- jag behöva offra hela min sommar
- jag behöva städa upp efter det pucko som skulle vilja ta ett vik i 6 mån med start i juni...

Vad skulle jag få då?
- lite mer erfarenhet av en produktgrupp
- cp mycket o göra
- massa resande
- ännu mer telefonmöten
- jobba sena kvällar iom att jag skulle jobba mot USA
- ingen löneförhöjning
- ingen semester

Varför, alltså VARFÖR skulle jag tacka ja??? Och varför, alltså VARFÖR kan inte min chef acceptera ett nej?

Inga kommentarer: