måndag 9 mars 2009

CountDown


Nu är det nedräkning som gäller!
Måndag - Avslutad
Tisdag - Jobbe
Onsdag - Jobbe & shoppa åt mamma
Torsdag - Jobbe & tvätta & packa
Fredag - Miamiiiiii

I fredags kom jag hem helt slut efter en sjukt tuff vecka med för mycket stress för hälsan! När jag lyckats varva ner kom smällen och jag blev risig... Lördagen blev Täby iallafall och jag lärde mig att Thomas är världens bästa personal shopper! Allt jag hittade hängdes tillbaka efter några snurr i provhytten. Men Tompan trollade fram fina grejjer jag aldrig skulle testat annars! Schanks! Kvällen skulle bli lugn med melodifestival och kurering... Jag vaknade upp tokbakis igår så det säger ju allt... Fosterställning all day och sedan myskväll hos Johanna med Vaxholmbrudarna... Måndag morgon, skjut mig! Kör till jobbet i en dimma och lyckats jobba fram till 16 innan kroppen sa tack o hej. Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv som en äkta kille! =)

Köpt skypelurar så blir o ringa andra sidan atlanten och planera in nästa vecka!

Inga kommentarer: