måndag 2 mars 2009

Snö både ute & inne


Proppmätt efter härlig tapasmiddag med Willewonka! Skönt... Man ska väl fylla ut en bikini, det är väl det som är beachform? Jag förespråkar äkta flytkuddar när man ska bada i havet...
Två diskussioner att fnula vidare på:
- Köpenhamn
- Midsommar

Snöar/regnar och är kallt o jävligt ute och man vill bara komma fram så fort som möjligt. Ska gå över ett övergångställe med rödljus och väljer att vänta på att en bil ska köra förbi och sen gå istället för att trycka på knappen. Kör kör köööör tänker man, nej då saktar miffot in, stannr nästan och kör sen i snigelfart förbi. Jag blir galen! Är det ett obevakat övergångställe, ja stanna. Om det är rödljus, följ reglerna!! Allt tar längre tid när bilföraren förtvivlat funderar på vad han ska göra... KÖR!

När man äntligen sitter i sin egen bil med värmen på för fullt under stjärten kommer nästa problem med snö. Att köra på en mörk vaxholmsväg i snöstorm är ett stort skämt. Jag ser inte ens vägen, bara en vit vägg som kommer emot mig. Tar en liten piruett när jag kliver ur bilen med livet i behåll!

1 kommentar:

Prytz sa...

VA FAN!!! snygg bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!