tisdag 31 mars 2009

Oldies och ordlekar


Återupptäckte Betapet igår! Fick mig att tänka tillbaka på min tid i Kalmar och första året när vi hade så himla roligt!! Det var då Josse intrducerade spelet i mitt liv. Väldigt avlägset idag när klockan ringer varje morgon och man åker till kontoret och leker vuxen. Inte riktigt som att vakna lite närsom, hoppa i ett par jeans och mysa med ett gäng underbara vänner dag ut och dag in!
I helgen var några av oss samlade och en gammal bortglömd syntes på stan.. Tydligen blivit Sthlmare på ytan. Ja, why not.... :/ Det var gårdagens funderingar.

Dagens fundering lyder: När är det dags för nästa AW? OCH vad ska vi göra?

1 kommentar:

H-lena sa...

Klassisk bild. :) Nästa AW bör bli, om vi ska följa den tänkte traditionen, 29 april. Första onsdagen efter löning. Jag kan iofs tänka mig innan dess också. Sen var det nog lite snack om biljard... Frågan är: Vilken stadsdel?!