söndag 13 september 2009

Helg

I fredags tog jag ut mina extensions... Inte nog med att jag har tre hårstrån kvar på huvudet, jag är korthårig också!! Men Thomas är glad och det är så sjukt skönt så jag är glad ändå...


I lördags var det sightseeing på schemat... Jag o Tompan åkte Täby runt sen drog vi hela Djursholm innan vi avslutade hemma hos Tompans syster där det blev bullkalas o Sigridmys! När solen hade gått ner blev det Tacosvull hos oss med fina vänner som alla hade mer eller mindre nya hårfärger, beautiful!

Idag är det söndag och jag och min älskling har tagit det lugnt. Jag har läst lite bloggar och uppdaterat mig på min brudtärnas bravader i Japan medan Ane Brun sjunger Big in Japan ur högtalarna! Hon har det bra, jag saknar henne, men hon har det bra det är viktigast! Nu ska vi klä på oss och dra på två visningar i Petersberg. Sen blir det fika med våra söta vänner från Rydbo som vi tyvärr inte kunde träffa igår. Solen skiner, jag är glad och Tompan är blå.