söndag 20 september 2009

Igen...

Söndagkväll IGEN! Jag känner mig förföljd av denna hemska tidpunkt!
Jaha, så vad har hänt? Fredagen bjöd på middag på Tegel tillsammans med Johanna och Anders, sen var det äntligen dags för Flickan som lekte med elden!! Den var grym och jag längtar efter 3.an!! På gund av ett trasigt knä fick vi sitta längst fram, lite ansträngande för nacken men det funka... Sexscenerna blev mycket intensiva, mahaa!
Lördag och strålande sol. Malin åker in till stan och träffar bästa Sara för brunch o promenad. Kärlek! Sen blev det middag på Hagvägen och natten avslutades hos vänner i Kulan. Bra lördag!
Söndag - ångest - soffhäng med solen i ögonen...

Imorn bär det av till Götet, jobb på tisdag. Imorn blir en bonusdag för att hänga lite med Emma. Blir hett!

Nu ska jag krypa ner bredvid min fästman! :)

Inga kommentarer: