torsdag 24 juni 2010

Böshdäj

Vaknar av skönsång och med solen som strilar in bakom gardinerna. Det är den 24 juni och för 28 år sen kom det ut en liten brutta - jag!
Kommer ner till ett uppdukat frukostbord som min drömprins dukat upp. Fåglarna kvittrar och det är en perfekt dag att sticka ut och segla på!

Plötsligt ser jag världens finaste födelsedagspresent! Jag har världens underbaraste kille!!!!

Jag har fått en så superduperfin cykel! Jag har aldrig haft en så fin :) Och inte nog med det så har han även tänkt till på vad den heter. Jag säger ju d, jag har hittat mig en riktig guldklimp!


Mamman & pappan har såklart inte glömt bort mig heller så de skickade paket från USA, en supersöt klänning som kommer åka på till midsommarlunchen imorgon!

Igår hade vi ju sommaravslutningen med jobbet. Vilken dag! Solen sken som bara den och vi körde Uppdrag Kastellet! Knep & Knåp i två timmar och sen blev det middag på Kabyssen. Kanondag!

2 kommentarer:

Prytz sa...

lägg av, vilken fiiiiin present! du har nog bästa killen i världen ändå ;)

Malin sa...

Jag har nog det :)