onsdag 7 juli 2010

De man har närmast....

...är underbara!
Lämnade Tompan med mor och far och åkte till Tyresö för picknick vid slottet med finaste tjejen. Sommarkvällar är verkligen oemotståndeliga! Vattnet var varmt men tyvärr var det ingen av oss som tänkte på badkläder... to bad!

Kommer hem till en totalrenoverad rabatt, åh vilken svärmor man har! Och sen kliver man upp på övervåningen. Åh Åh Åh!!! Vilken kille, vilken svärfar!!! Tapeten var bättre än jag kunde tänka mig. Den är... PERFEKT! Nu fick jag verkligen blodad tand för att göra klart. Mycket roligare att se sånt här resultat än spackelhål och gipsskivor!


Snart kommer mamman o pappan hem också. Då är allt komplett, gud vad jag längtar!

3 kommentarer:

camilla sa...

Shit vilken cool tapet!! :)

Malin sa...

Den är dröm! Mr Perswall gör fantastiska tapeter som är mer som stora konstverk! :)

Prytz sa...

var är detta? mellan sportis å klädis? Ser hett ut... kanske att jag är i norrtälje på måndag, kunde kanske ta en middag hos er sen om ni e hemma - måste ba kolla med nib först..