onsdag 7 juli 2010

Okej, en uppdatering!

Jag är så redo för semester nu. Lång semester utan måsten! Smygtar några timmar här och där, men annars sitter jag här. Bänkad framför en dator och tittar ut på solen som skiner några meter framför mig! Vilken sommar vi har! Åh Gud, låt den aldrig ta slut..


Helgen har iallafall varit grym! Solen har skinit på mina bara ben och medan Tompan var på Svensexa låg jag och Helena på Tenö o njöt. Årets första dopp, svinkallt men jag gjorde det! Kvällen var i Fridas ära. Födelsedagsbarnet bjöd in till tjejmiddag och sedan blev det liten sväng till Kabben. Sjukt trött på det stället... Söndagen njöts det av varmare vatten hemma hos Johannas päron där poolen hade 26 gradigt vatten. Lite mera min smak...

Igår blev det grillning och fotboll hos härliga Björn och Jennie på Skarpö. Det är kvalitet... Dessert på bryggan igår kväll och sedan frukost på altanen imorse med hela vackra skärgården som utsikt. Tack.


Idag är det tapetsering på övervåningen. Äntligen!! Tack till Tompans pappa som hjälper oss!

Inga kommentarer: