tisdag 26 oktober 2010

Jag gjorde det!

Efter att fyra personer sagt do it så åkte jag till Sickla och inhandlade min vinterräddning. Wirre Wonka och hennes lilla stolthet följde med och hejjade på och tillsammans tog vi beslutet att det blev en blå, en mörkblå. Blev lite osäker ett tag när en ful 14 åring med mamma kom in och började dra i samma jacka. Men jag ignorerade min kräkreflex och stack till kassan och drog kortet.

Medan jag känner mig som en heffaklump i den funderar jag på varför alla tonåringar istället tycker de är läckra i den... Dagens ungdom alltså ;)

Vintern 2011 är det vi som regerar! Yeah motherfuckers!


3 kommentarer:

Camilla S sa...

Malin, kan trösta dig med att jag själv ska, efter att ha förfrusit röven i 7år i min korta Peakdunjacka, köpa mig en lång varm o tjock Goose. Ja jag vet, säg inget! Men den e så sjukt skön så jag kan inte låta bli. Tröstar mig med att jag iaf inte bor i Sthlm o att den här nere inte är fullt lika uttjatad. Mår du lite bättre nu? Ja men va bra, det ante mig :D

Anonym sa...

Hon i mitten passade bra i jackan, särskilt med de där brillorna, sådana har ju du också, även när det är mörkt! Puss

Malin sa...

Haha, tack Camilla nu känns det faktiskt bättre. Haha, man går från 'måste ha för o va cool' till 'måste ha för att inte frysa'... Betyder det att man är vuxen nu? ;)