måndag 11 oktober 2010

Sluta glo!!

Tillbaka efter helg med ett munsår som gör så in i helv* ont! Har inte haft något på dryga året och plötsligt vaknar jag med känningar och BANG så slog det ut. Lider med alla som har det, fan vad jobbigt det är. Och inte nog med att det gör ont, man ser ju lagom kul ut också! Märker att alla kollar en extra gång och man har lust att gå fram o gnida in det i ansiktet på dom!

I torsdags bar i masten, gick jätte bra! Spöregnade och var lagom skönt men nu ligger den i tryggt förvar på Thomas föräldrars tomt. För första gången på sex veckor hoppade jag sedan över cirkelträningen och hakade på ner till 10'an och käkade middag.

Fredag och NHL premiär. Lagom intresserad av hockey, men efter en runda till baren uppenbarades hela härligheten och jag ville inget hellre än att hejja fram San Jose Sharks till vinst!

Lagom bakis vaknade man upp på lördagen, dags att lyfta båten. Solen sken och det bjöds på korv så jag var glad. Allt gick kanon och nu är snart allt klart för vintern. A phu.

Söndag = golvläggningsdag. Sovrummet klart, bara målningen ikväll. Fan va bra vi e!

Måndag = vinter. Fick skrapa rutan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man skulle ändå vilja pussa på såret!

H-lena sa...

Jaaa! På fredag ses vi. Wehoo! Då tycker jag att vi bokar in en kväll hos dig också. Med desamma liksom.