måndag 8 november 2010

Ensam i Utrecht

Ligger på hotellrummet i Utrecht. Var as taggad på att kolla in Greys avsnittet som ska gå på onsdag men som jag missar för att jag är här. Först och främst, fan va snålt av kanal5 att man måste pröjsa för att se avsnittet! För det andra kan man bara se det från Sverige... hur omodernt är inte det?

Så, blev inge Greys för mig, istället ligger jag här och jobbar. Dock är hjärnan inte på topp just nu så ger nog upp det också.

Imorgon blir det hotellfrukost. Jag älskar hotellfrukost, kan nog vara det enda positiva med att bo på hotell. Är ganska facinerad av att folk tycker det är läckert och lyxigt... Ja, kanske om man är på semester och skämmer bort sig, men i jobbsammanhang känns dem mest trist och ensamt. Men, man får iallafall hotellfrukost och det väger upp det mesta! Dock får jag inte sätta förväntningarna för högt eftersom jag är i Holland... Inte direkt kända för sin fantastiska känsla för mat...

Såhär ser det iallafall ut där ja ligger o degar. Det enda som sticker ut på det här hotellrummet är att det är ett fönster in till duschen... Men ja, eftersom jag är ensam så känns det som d kvittar!

Inga kommentarer: