måndag 1 november 2010

Va, måndag igen?

Jag tycker att det alltid är måndag av någon konstig anledning. Finns det fler måndagar än andra dagar?

I fredags var det dags för den årliga nyårsfesten med jobbet. Champagne och skaldjur. Ja, ni förstår säkert hur det slutar.... Fick absolut känna av baksidan av det på lördagen. Intog fosterställning och tack o lov att jag skulle ha bruderna över på kvällen så jag fick tvinga mig upp! Spel o tjejtjatter, dröm!

På lördag ska vi ha Halloweenfest. Jag har haft värsta ångesten över vad jag ska vara, men igår släppte det och jag har nu köpt min outfit! Phu... Vad jag kommer vara avslöjas med bild efter lördagen såklart! ;)

Tröttmössan är på idag och jag har svårt att hålla upp ögonen. Första dagen på nya året så det är helt öde på kontoret, lagom motiverande...

Inga kommentarer: