tisdag 16 november 2010

Maraton

Det här med att gå upp på morgonen är verkligen inte min grej.... Får panik varje gång jag hör mobilerna ringa i symbios där hemma på morgonen. Först min, sen Tompans, sen min... Ingen snooz njutning där inte... Kallas maraton i väckning!

På torsdag bär det av till Sandhamn med jobbet. Det kallar jag lovely! Två dagar ute i skärgården, kan det bli ett bättre avslut på veckan? Badtunnor är bokade och jag kände mig pepp innan jag insåg att det betyder att en blekfet vintertrött kropp ska visas upp i leopardbikini för hela kontoret. Glädjen omvandlas snabbt till fasa... Får höra att det är mörkt, jo men vilken tur... :/

På schemat idag står 5 möten så efter 10 blir det maraton. Ikväll står joggning på schemat så då blir det maraton igen, om än lite svettigare

Inga kommentarer: