söndag 5 oktober 2008

Bebisregn

Söndagmorgon. Ligger kvar länge i sängen, kollar på någon hästsåpa och lyssnar på regnet. Underbart! Att jag sedan ligger i vår fantastiska lägenhet... Perfekt!

Ikväll kommer Ts syster ut till Vaxholm med hennes lilla pytte bäbba, 2 veckor! Världens finaste lilla tjej! Jag har köpt en bedårande liten klänning och hade planer på att gå ner till söta lilla bebisbutiken och köpa mer. Spöregn.... Jag får se!
Tycker synd om T som e sjuk, blir inget hålla bebis för honom idag... men det ska jag! :)
Igår umgicks jag med en liten 6 månaders. Mycket bebis just nu, men dom är ju så söta! Insett att det verkligen är en helomvändning att skaffa barn! All ego tid försvinner och man är inte längre ensam i sin borg! Gårdagens mamma menade att bebisen första halvåret inte inser att han/hon är en egen individ utan en del av mamman.. Oj! :) Ja, skaffa barn är en fas i livet som ändrar allt, men som antagligen är helt fantastisk... tror jag! Dock kan jag inte ens i min vildaste fantasi förstå att jag en dag kommer ha ett så litet liv att ta hand om, men det kommer väll!

Nu ska jag äta frukost!

Inga kommentarer: