måndag 13 oktober 2008

Issues...

Måndag, man är frisk igen och åter tillbaka på kontoret. Ganska skönt och börja arbeta av högen med jobb som staplats sig medan jag snytit ut hjärnan. Dock har detta inte blivit något som klassas som en bra dag...

Issue 1

Danskjävlar!
Det går ju inte att jobba med det folket! Händer ju ingenting! Och viktiga besked lämnas helst via mail.. Smart! Och så fattar ja inte vad dom säger, inte ens när dom pratar engelska. Spotta ut gröten!!!

Issue 2
Listjävlar!
Hur kan man skapa ett sånt jäkla system att jag måste sitta och lägga tid på att lägga in namn i rätt fält i en lista??? Ansvarar för hela norden och måste sitta och hålla på med listhantering... Fan heller!

Issue 3
Arbetsbeskrivningsfan!
Enda landet man verkligen gillade att jobba med var Finland, men nej dom klara sig själva. Jaha, kvar e danskjävlarna! Nä, jag har ju Norge med förståss men där jobbar ju årets retard så jag håller avstånd...

Fuck it, snart får jag åka hem till min kärlek!

Inga kommentarer: