söndag 9 november 2008

BabyBoom

Igår genomfördes babyshowern för Sara.
Hela förmiddagen hade pappa Daniél släpat runt på henne och hon var måttligt road, varför VARFÖR måste hon följa med upp i lägenheten för att han ska hämta något han glömt...Aarghh!! Dörren öppnas och SUPRISE!!! Det som möter henne är en pyntad lägenhet och 10 vänner med konfetti... Årets arg min, Oooops.. Alla blev tysta, oj, hon uppskattade det inte... Eller JO, tårar, kramar och en överväldigad och GLAD Sara... Lyckat la grand var ordet!

Babykläder var et såklart gott om, jag köpte världens sötaste dress med matchande strumpor till! =)

Det här fenomenet med suprise partyn är något man "bara" ser på TV, men jag kan verkligen rekomendera det. Kommer kunna leva länge på den glädje vi gav Sara.


Igår ville jag somna kl 21.30 men fick inte för Thomas. Tror jag måste börja äta vitaminer mot min trötthet.

Idag har jag spacklat för första gången, det var kul!

Ikväll ska vi äta ärtsoppa och pannkakor!
Söndag, igen! Vad hände, det va ju just fredag kväll.. Fuck it..

Inga kommentarer: