torsdag 6 november 2008

Syndens näste

Jag har syndat... Igår drack jag glögg och åt pepparkakor... och det är inte ens december! Måste skylla denna händelse på Frida som utnyttjade mig i en svag stund... ;)
Dock smakde den nya blåbärsglöggen fantastiskt gott så det blir det mer av. Att flaskan är skit snygg gör bara det hela mer legitimt!

Idag har vi hundbesök på kontoret. Då jag smälter så fort jag ser en liten rackare kan jag säga att koncentrationsnivån inte är på topp för tillfället! Men han ju så söt! 6 månaders taxvalp, hallå!!

Ikväll kommer min andra hälft hem. Fantastiskt ska det bli! Har utvärderat min saknat och insett att jag har njutit av den. Man är lyckligt lottat om man har någon att längta efter och min saknad betyder bara en enda sak, I'm in love!! =)

Innan denna underbara återförening (han lär väl däcka efter en galen fotbollsresa) ska jag träffa två super tjejer som jag även dom har saknat!

Allt som allt, bra dag!!

Inga kommentarer: