torsdag 20 november 2008

Spökhistorier

Jag är helt slut! 3 dagar, 2 nätter. Massa information, obegränsat med alkohol och massa jobb som inte blev gjort. Stirrar på datorn och undrar vad jag egentligen borde göra först... Hmm, blogga såklart!!
I detta slott har vi iallfall hållt till. Och ja, självklart fanns det spöken! Dock osynliga såklart... Men en nisse skulle tydligen sitta i en stol i biljardrummet när tjejerna gick och släckte på kvällarna medan den andra pep omkring i källaren.. Vad, ja VAD skulle man egentligen göra om man såg en död jäkel? Jag skulle springa fort och långt och aldrig mer släcka lampan! Ändå lustigt att man kan vara så nyfiken på något man vet skulle ta knäcken av en... Jag är ju knappast nyfiken på andra skräckscenarier som torterare o sprutor!

Hänt i veckan
- Tidigt i lördags morse föddes lilla söta Leone. Sara har blivit mamma!! På onsdag ska jag röva bort henne!
- Imorgon fyller skrutt år. Det blir tårta och Guitar Hero 4 hos Micke o Frida.
- Lördag blir det kalas hos oss med familj, både min o hans! O bror lagar maten, mumma!! Tror inte pappa riktigt vet att han kommer få träffa Tompans mamma, syster+pojkvän,+bebis och bror. Enda som saknas e pappan som e på resande fot... Suprise!! =)
- Söndag, pappamys!

Inga kommentarer: