torsdag 4 december 2008

En godispåse

Det här med att blogga var nog efter allt inte min grej.
Drar mig från att uppdatera och tror inte att jag har några trogna läsare... Men nu är jag här med spännande information! Och iom de långa perioderna mellan inläggen väljer jag bort det där med tema och drar in allt jag vill delge mina fans!

Jag skulle vilja göra en sen anmärkning på Henke Larsson nya innebandy karriär, WHAT THE FU**K! Min åsikt här är sport för barn! Kommer ihåg våldsamma matcher på mellanstadiet och tråkiga gympalektioner under resten av skolgången. Men att vuxna människor håller på? Nej, jag säger pass på den!

Årstider är också något att nämna... Ledsen att säga det men vi bor nu i ett land som har 2 veckor sommar, 1 vecka vinter, 3 veckor vår och 45 veckor höst. Grattis Sverige!

På lördag ska jag träffa världens sötaste rödtott, 6kg lättare än sist. Knäcka revben, yes!

Fast anställning och bil beställd, check!

Grannen, alias Pilblad är tillbaka. Vara nere för att dödshota två gånger igårkväll men han ville inte öppna! Ska fundera ut en ny strategi! Tips tas gärna emot! (Ja, hur får man tyst på en retard granne som låter la grand dygnet runt?)

Snart är det jul och på söndag ska jag på julmarknad! Funderar på att sätta på mig dimmiga googles eller liknande för att simulera snöstorm = julstämmning.

Snart är det nyår och så ska jag åka skidor i Schweiz - Glad!

Årets uppdatering! Som en gott & Blandat påse, lite av varje men alltid för lite lakritspatroner!

2 kommentarer:

H-lena sa...

Jag är en trogen läsare och längtar grymt tills vi ses i helgen. Bara ett par dagar kvar, men nu ska jag göra mig klar för att möta lite traders här i London. See you soon darlin'!

Unknown sa...

Vem är sex kilo lättare, du eller Helena? Här går det uppåt på vågen istället, men det har ju sina anledningar ;) Synd att vi inte hann ses sist, men snart får ni ta en tripp ner - du har ju bil nu och allt!! ;)Puss och kram och sköt om dig! //Lise-Lotte