tisdag 9 december 2008

Gammal eller tråkig?

Ormgrop hos Jennie
Pikabo!
2 angryface & 1 vilsenHär har vi Kalmars stoltheter, minus 2... LL o Cookie lyste tyvärr med sin frånvaro! :(

Festa, något jag älskat hela livet! Jag kommer ihåg när jag och Mickis va 20 o gick ut så mycket som möjligt. Vi hade så sjukt kul och jag jobbade bara för at få pengar till gallaj... Idag har jag alltid så roligt på förfesten och är sjukt taggad på att gå ut.. Sen när man kommer ut tröttnar jag typ på 1 timme... Tycker liksom inte att det är så roligt att gå ut längre!
Fråga:
Börjar jag bli gammal eller börjar jag bli tråkig?

Snart drar jag och mina 3 pojkar ner till Schweiz, där ska det bli fest! Om jag inte njuter då drar jag en illaluktande säck över huvudet och lägger mig på dödsbädden...

Tisdagmorgon, dags att jobbe! Weeheeey... *host

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad snygga ni var i lördags!! Riktiga pinglor! Nästa kalas blir hos mig, lova det?! Saknar saknar saknar er! Massa pussar och kramar L-L