måndag 8 december 2008

Så jä*a busy...


Vilken fullspäckad helg! Haft så skoj! Dock känner jag mig inte direkt utvilad nu när det är måndag igen... Måste faktiskt erkänna att jag har nedräkning till jul nu! 2 veckor kvar till ledighet. Ska bli helt fantastiskt skönt att sova, äta, sova, äta.....

I fredags blev det Idol, tacos och mys med baby Leóne hos Sara. Jag bytte blöja för första gången, fungerade bra med Weronica som sidekick...
I lördags va det lååång morgon i sängen och sen in till stan för o möta upp Kalmars stoltheter! Fika, middag, fest och nattbussen hem. Sen blev det visst efterfest när jag väl kom hem till ön.
I söndags blev det sovmorgon, sedan upp på skakiga ben för frukost (?) på pizzerian. Sen julmarknad där jag självklart köpte 12 par fula strumpor att stoltsera i... Varm choklad med några vänner och efter det blev det koldolmar hos Tompans päron...

Inga kommentarer: