lördag 22 augusti 2009

Att stå brud


Har inte skrivit om det här på bloggen tidigare, vet inte riktigt varför... Men nu släpper jag nyheten, jag är förlovad, jag ska gifta mig nästa sommar, jag är skitlycklig!!

Idag är det tre veckor sen han frågade och jag sa ja... På en sanddyn i Tylösand en varm sommarkväll. Det var perfekt!

Igår var det tjejkväll med mina fina brudtärnor! Satt ute på balkongen hela kvällen och pimplade vin och pratade om bröllop, kärlek, sjuka händelser och sex... Ja, det där gamla vanliga tjejsnacket ;)
Weronica - Min äldsta vän från mellanstadiet som inte ens kommer ihåg att jag har spelat basket med henne...
Sara - Min fina tjej som jag träffade första året på gymnasiet. Trots att hon mest sov på lektionerna fick hon mig på fall!

Nu ska jag städa för ikväll får vi lite gäster! =)

2 kommentarer:

martina sa...

Å grattis! :)

Prytz sa...

hahaha. du, det där svider fortfarande...! jag minns i alla fall att du bjöd hem mig till sandvägen för att bada vattenspridare, det du!

Kärleken spirar och det gör mig lycklig i hjärtat att se dig stråla så vackert!!