söndag 30 augusti 2009

En helt vanlig kväll

Söndag, bakisdag... Jag är lite lagom trött i skallen, men Thomas! Killen är döende idag! Jag är uttråkad, vill göra nått... vad kan/vill/ska jag göra?

Igår var det Kabben som gällde. Började med att fira Micke som blivit stor, sen drog vi vidare till vildare trakter. Jag spelade bort lite pengar på blackjack. Tror hela tiden att jag ska vinna, men icke. Har fan nollkoll!
Kvällen avslutades med
- Förhållandetjafs mellan två vänner
- Medling
- Bråk med blonderad fyllekärring som ansåg att hon kunde slicka på Thomas
- Mordhot
- Pojkvän som sprang runt utan tröja. Mötte ett seriösare gäng vid tornvillan som undrade om han var rekvisita till 50 årsfesten = sjukt roligt

Ikväll ska vi kolla in kyrkan sen har sötbollen mutat mig med mat om jag följer med och kollar på fotboll ikväll....

I'm out!

Inga kommentarer: