måndag 24 augusti 2009

Riverdance

Stressade ihjäl mig i fredags för att göra klart presentationen och åkte in tidigare idag... När jag parkerade i garaget kom ett mess från VD.n "Ledningsgruppmöte inställt idag"... Snark...

Men men, nu har jag iallafall lyckats städa iordning runt mig på morgonskvisten så är redo att köra!

Helgen har vart härlig, men det är de väl alltid?
Fredag var det ju girlpowerhäng. I lördags vaknade jag kl 13.. sjukt! Gled upp och var hungrig som få... Insåg till min fasa att vi inte hade något ätbart alls hemma... Shit! Kom efter en timme av hunger (för lat för o gå o handla) på att det låg kanelbullar i frysen! Bra frukost, done!
Kvällen bjöd på middag middag med Sandra, Johan, Fia och Jimmy.
Söndagen kommer och jag är lika trött som på lördagen. Dock väljer en skata att dansa riverdance på vårt fönsterbläck kl 9.33 så jag tvingar mig själv att gå upp. Drar ut till golfbanan med Fia och kollar in våra pojkar som spelar KM. Ja, sen blir det söndag....

Inga kommentarer: