onsdag 12 augusti 2009

Fenomen

Himlen börjar spricka upp där ute och jag har slutat skaka. Igår var jag och bästa Sara på East för lite vin och mat. Lite får definitivt definieras om.... Sjukt bakis idag och jag har ett stort möte hela eftermiddagen som jag inte ser fram emot, pffft...

Längtar efter lunch, har bara en banan i magen. Banan är ingen bra mat när hela världen snurrar, den är mjuk och söt, blä..

Fenomen1: Det ringer på dörren, jag går och öppnar eftersom receptionisten är på semester. Det är en kvinna som vill prata med marknadschefen. Det är mig du ska prata med säger jag. Åh vad bra, ska vi boka ett möte? Ääähhh hur lägger man på luren när dom jävlarna knackar på dörren istället?

Fenomen2: Möte bokat kl 13 med man från Holland. Han kom nu!! Helvete, lunchen i lugn o ro är bortblåst och min bakfulla hjärna måste börja arbeta på högvarv redan nu!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vad är det du jobbar med?? :-)

Malin sa...

Marknadschef på Novell - IT företag :)

camilla sa...

Å vad roligt! Är det ett stort företag?

Malin sa...

Ja jo det måste jag säga. Finns i hela världen med huvudkontor i USA

camilla sa...

Jaha haha, tur att man har sån koll :-D
Kul iallafall, låter ju kanon, chef o allt ;-) För det var väl marknadsföring du läste på universitet va?