söndag 6 december 2009

Bakfull

Jag kallar det bakissöndag. Lyckats släpa mig upp ur sängen och fått i mig en kopp O'boy... Lite ångest eftersom vi flyttar om bara 1 vecka och allt är kaos. Tror att jag om några timmar kommer vara stark och i full fart med städning av skåp och packning!

Igår var det Tapaskväll som stod på schemat! Tapas, vin och charader! Vid 04 började vandringen hem... Lång kväll! Världens sötaste Acke faceplanta soffan två gånger när han skulle hoppa upp, sjukt roligt!


Igår var det även julmarknad. Köpte två saker, inget på marknaden dock men i affärerna runt om. Julklapp till mamman o pappan och en grymt snygg klänning som jag ska svassa omkring i borta i Miami! Vi avslutade med fika på Sanders och jag fick den här pepparkakan...


Något annat som också är kul är att Calle e i final i Idol!

Inga kommentarer: