söndag 20 december 2009

Jalva skit fan!

"Jag ska till Florida over jul och nyar"
"Ah, lyckos dig - gud vad skont med sol o bad. Och vad brun du kommer bli!"

Vi landade i varme, vi vaknade i varme, men vi har levt i storm, regn och idag 14 grader o molnigt. Sa var det med den avundsjukan.... I Florida ar det svensk host, i Sverige ar det underbar vinter. Kla pa er och njut och lat mig sta for avundsjukan!

Idag var det golf, va sa jakla kallt att vi gick av efter 9 hal. Nu ligger vi inne och dricker varm choklad. Det ar vad jag kallar solsemester!

Tack o hej fran en frusen tjej

2 kommentarer:

Prytz sa...

bejb! jag lider med dej! Det är ok att gråta...

Malin sa...

Tack... Du är den enda som förstår, alla här försöker va positiva o ja blir galen! Det är kallt o jag e lika blek som för 1 vecka sen! Inte ok, jag är förbannad o nu tänker jag gråta!