fredag 4 december 2009

Chefernas invasion


Det är fredag och jag sitter med en kopp te och äter leverpastejsmörgås. I konferensrummet sitter alla höjdarna i Area north, nu ska de kuckilura fram massa brilljanta idéer som vi sen ska följa som marionettdockor. Centraliserad organisation kallas det.

Ikväll är det semifinal i Idol. Jag ska hålla tummar och tår för att Calle ska stanna! Ut med Tove - Go bad boys!
Appropå tummar o tår, igår fick jag en härlig mindre chock när en kollega sa "Vad händer och fötter"!!!! WHAT! Trodde d bara var ja o Wirre som sa så! Fick mig att sakna min lilla japan. Längtar efter en lång rödvinskväll någon gång i februari!

Är ju sämst på att blogga på helgen så jag ger er den i förskott:
Imorn är det julmarknad i Vaxholm. Hoppas hoppas hoppas minusgraderna kommer tillbaka så man iallafall kan få blåsa vit rök under mössan. Idag är ju regnet tillbaka - depp! Efter fillifjongmarknad blir det glögg och lussebullar hos bästa F och när kl slår 19 dukas årets tapasbord upp och rödvinsflaskorna öppnas! (Eller nja, de e nog redan öppna...)

Söndag tror jag bestämt blir en flyttdag. Keep you posted!

Inga kommentarer: