fredag 24 september 2010

Bevakad

Jag har en gång i tiden blivit kopierad på facebook. Någon som rippade mina bilder och låtsades vara jag. Då tog jag bort alla jag bara känner löst som vänner och blockade min profil från insyn av folk jag inte accepterat. Efter flera mail mellan mig och facebook admins vann jag och dubletten åkte ut.

Nu har jag fått veta att vissa håller koll på mig via facebook, alltså några jag accepterat. Inte längre vänner på facebook.

Nu står jag i dilemmat - ska jag hoppa av?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vadå "håller koll"? Låter skumt :/ Trist när det blir sådär.. Men neeeej hoppa inte av :) Det är ju den enda lilla kontakten man har hihi. Annars hade jag ju aldrig vetat att du numer är en gift husägare ;)

Fint ert vardagsrum blev föressten!! :)
kramis

Prytz sa...

Moget att du för övrigt trodde det var jag som koppade dej...