torsdag 30 september 2010

Lite galet

Snacka om hektisk vecka. Det är redan torsdag och jag har inte hunnit blinka... Men vad gör det, för imorogn är det fredag! Åh härliga fredag, jag längtar efter dig!

Igår var jag på ett step pass. Sjukt nervös inför att visa min koordinationsförmåga offentligt, men jag klarade det! Och fasiken vad roligt det var! Ser fram emot nästa vecka! Ikväll blir det cirkelpasset, där känner jag mig hemma. Sen, ja sen tar jag helg!

Här kommer två korta roliga snoppisar för
att lätta upp torsdagen

Vad får man om man korsar flatlöss med eldflugor?
Jo, fackeltåg runt snoppen och en grymt bra arbetsbelysning!

Mannen stod naken framför spegeln och spände sig.
Han sa till sin fru "det här är hundra kilo dynamit..."
Frugan svarade; "blir det inte farligt med en så kort stubin?"

Inga kommentarer: