måndag 20 september 2010

Sveriges framtid

Var en tuff kväll igår och det blev väl inte riktigt som man hoppats.
Vår statsminister blir kvar - hurray! Dock fick inte våra blåa vänner majoritet vilket nu har lett till att de mindre smarta människorna här i landet fått möjlighet att göra sin röst hörd i riksdagen. Det många dock glömmer i all avsky är att vi redan har ett extremparti i vår riksdag. De kanske inte är rasister, men de är kommunister. Varför skriker inte alla högt om det? Jag skriker iallfall högt, Aaaahhh!

Om folket röstat för att de verkligen tror att främlingsfientlighet ska lösa deras problem eller inte vet jag inte, men jag tror att det är ganska mycket korkade mäniskor som är totalt oinsatta i politiken som lagt sin röst på SD. Tyvärr finns det ganska många sådana så jag tror att vi bara sett början... Tyvärr...

Jag hoppas att våra gröna vänner använder skallen nu och sliter sig loss från sin kommunistpolare och tobleronetant och tar ansvar för Sveriges framtid. Nu har de möjligheten att såväl se till att SD inte får en vågmästarroll samtidigt som de får inflytande. Varför inte hoppa på det tåget? Om de avböjer ger de entrébiljetten till dårarna och då är det dem som ska manglas av media, inte de blå. Blått e flott förstår ni! Och eftersom grönt e skönt så öppnar iallafall jag min dörr för dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blått är flått det skulle säkert bli en bra kombination med det sköna gröna, men det gänget är lite flummigt.