måndag 20 december 2010

En bild säger mer...

I lördags körde jag och Helena julshopping. Blev mest barhopping. och såhär ser det ut när två bloggare möts. Fota allt som kan vara av intresse, bland annat bilder på drinkar. Högt värde på bloggen, många vill se och läsa om det. Jag svär, skit många!

Brände mig på ångan från tekokaren igår. Gjorde förjävligt ont och jag tillbringade eftermiddagen med en isbit. Trodde hela skiten skulle bli en enrom vattenblåsa, men lyckades få ner det till en liten bara. Så nu ser det ut som om jag har en vårta på handleden. och nej, jag vill inte ta hål på den för det gör cp ont när jag vidrör något ens i närheten av min brännskada....

Efter brännskadeincidenten klädde vi granen hos Tompans föräldrar. Det var för Sigrids (2 år) skull, men vi tyckte alla det var skoj. Jag blev inspirerad av allt pynt Marianne ville hänga i den så idag ska jag shoppa lite mer. Jag vill också ha American style!

Over and out

1 kommentar:

H-lena sa...

Och drickat var gott. :) Trodde att du ev skulle nämna mitt ps4-misstag på Elgiganten också. Men å andra sidan, det var ju faktiskt du som frågade. ;) hehe.