måndag 13 december 2010

Helg

Ok, det var tufft att ta sig hem från Malta, men vi hade det väldigt roligt där nere! Jag bondade totalt med Nevlynn och han är numera min egna lilla monchichi!! Hoppas han och pojkvännen kommer och hälsar på snart snart snart! Här kommer en liten film från poolområdet och med Nevlynn som huvudperson!


Lyckades ju ta mig hem med morgonflyget på fredagen, dock missade jag jobbet jullunch på fjäderholmarna och det var verkligen super trist för det hade jag sett fram emot! Istället kollapsade jag och sov några timmar innan jag mötte upp Tompan för att åka och hämta hem min nya kärlek! OWH MY GOD vad han är underbar!!




Kvällen tillbringades på Globen med Josse där vi kollade in idolfinalen från fina platser precis bakom juryn. Absolut roligt, alltid underbart o hänga me Josse men Idol gör sig bäst på TV. Och besvikna va vi också på att det inte var någon annan artist där eller att d va någon pausunderhållning :/ satt dock kanonbra och kunde nästan känna doften av Lailas hårsspray.. Btw, min lilla fling för Andreas i juryn är över, han va så fåfäng o sminka sig hela tiden. även HÄNDERNA... que?


Lördagens fokus var såklart vår nya bebis (grattis mamma du har äntligen blivit farmor ;) Sen blev det filmkväll med Bexelius/Stenvall. Lyckades hyra två katastrofdåliga filmer och en ok... Bra där...

Igår skulle jag ha julklappsshoppat med Frida. Kom hem med två påsar till mig själv... Jaha...

Idag e d måndag, aphuu... Men ikväll ska jag träffa mina Kalmarfavvisar för luciamys på Riche så det blir bra ändå! :)

2 kommentarer:

Nevlynn sa...

What a day was that, you had high ups and very deep downs..... I don't understand any of the words written in your blog but pictures speak a thousand words.

Prytz sa...

fling för andreas? OOOOOOOkej....