tisdag 1 februari 2011

Förändring

Jag låtsas att jag är frisk. Jag ignorerar hostattackerna (en liten stund, sen kommer dom iallafall) och snyter mig bara när jag verkligen måste. Och snyta sig, det gör väll alla? Att man blöder lite näsblod efter 5 dagar är ju fullt normalt.

Men, idag snurrar det inte i skallen när jag sitter upp så nu ska jag börja beta av jobb och mail. Har lyckats få 90 st och jag har bara varit hemma från jobbet fredag och måndag. Vad är grejjen?

Ikväll har jag dejt med kalmarbrudarna, och en till som bosatt sig i Göteborg kommer på besök. Jag kan inte vara med, det suger. Att jag lovat att jag ska gå på träningen imorgon känns även det hopplöst.

Kollar på nyhetsmorgon, inser att Kristin Caspersen solar för mycket solarium. Hon är superbrun, det är man inte den 1 februari, då är man transparent. Om bara 28 dagar är det mars, då kan man börja se fram emot våren. Fräknar och glass i solen.

Inga kommentarer: