tisdag 15 februari 2011

Mansion

Ganska dålig uppdatering senaste tiden, såhär kommer en uppdatering på mitt fantastiskt innehållsrika liv.

Fredagen kommer och det gör även snön. Tompan slåss i 1h för att få ut bilen på morgonen. Jag kör nästan fast i ett främmande villaområde någonstans i Haninge. Vi överlever båda två. Varför jag var i Haninge är för att Wirre flyttat in. Här har man gått omkring och vart nöjd över sitt boende, känner mig lite mindre idag. Fortfarande nöjd, men även lite avundsjuk.

Grindar in på tomten, det har inte jag. Jag har inte ens en egen parkering på tomten.

Bubbelpool. Ja kanske kan får in en liten ful jacuzzi i badrummet, men en spaavdelning med bubbelpool och bastu? Nä...

Däremot kommer jag vara snyggare när vi blir äldre så hon kan ju sitta i sitt mansion....


Vaknade upp i Haninge på lördag morgon. Hoppade i kläderna och drog in till stan för frukost på String och sen Söderhäng med min kärring. Väl hemma hände något mystiskt och jag bakade en sats bullar, de blev magiska.

Söndag, brunch med Helena och sen promenix i en solig Hagapark. Sweet!


Igår var det alla hjärtans dag. Fick du blommor o choklad? Grattis, det gjorde inte jag....

1 kommentar:

Anonym sa...

NEJ det fick jag ej! Men då slapp man bli fetare!