måndag 7 februari 2011

Tillbaka

Sådär, verkligheten är tillbaka och jag sitter på kontoret igen. Känner ett sug i magen, hur mycket efter ligger jag? Vad har jag missat att göra?

Helgen var lugn, inte sängliggande men lugn.

Fredagen bjöd på kontorsmöte på Grodan, jag återuppstod från de döda. Sen hemmamys med Morrhår och ärtor på TV. Hur vädret var? Blött och snöigt, men det är typ borta igen. Härliga slask...


I lördags var det 1 års kalas. Världens coolaste och finaste Hella bjöd in till tårtkalas! Kolla in min fina guddotter, kan man vara tuffare?


Sen blev det myskväll hos bästaste Helena. Ibland saknar jag Kalmar, inte staden men livet där. Det var 3 år av häng, kompishäng. En uppbokad kalender fanns inte utan man bara hängde, det saknar ja!


Söndag, trip till Ikea med Frida. Skulle kolla badrumsmöbel, den var ful så kom hem tomhänt. Somnade i soffan, vaknade o kollade solsidan, somnade igen. Känns bra d!

Inga kommentarer: