måndag 27 april 2009

Den ihärdige bloggaren

Jag vet, jag är en ganska kass bloggare för tillfället! Men jag skyller på att vårt antivirusprogram gått ut hemma så jag 'kan' inte...

Men, såhär på måndagsmorgonen tar jag några minuter från arbetet och uppdaterar min livsstatus!

Helgen då!
I fredags sken solen och jag jobbade hemifrån. Försökte sitta med datorn på balkongen men gav upp efter några minuter då risken för smält plast och försörd hårddisk var stor. Dock loggade jag ut vid 16 tiden och åkte ut till golfbanan och slog lite. Jag har en ny strategi för årets säsong - jag SKA hålla humöret på topp hela tiden och varje slag ska vara ett nytt slag. Kvällen tillbringades hos Anders o Johanna med vin och spel, müs!
I lördags ringde klockan tidigt - det var städdag på banan. Malin värderade om och somnade om... Vid 14 var vi i Viggan och kollade på grabbarna som spelade match och njöt av solen. Kvällen blev det grillning hos oss - hur 4 grabbar misslyckas med 2 engångsgrillar är dock ett mysterium.
Söndag - sjöutsikt! Vi rensade sly hela dagen och vips så har man sjöutsikt, beatiful!!

Andra saker jag vill dela med mig av;
- Återupptäckten av en bra bok på balkongen
- Underbara måndagskänslan av en halv vecka på kontoret
- Insikten av att segelbåten ligger i Vaxholm i sommar
- Livskvaliten av att bo i skärgården när solen skiner

So long!

Inga kommentarer: