onsdag 15 april 2009

Jag känd?


Detta är en ny profil på facebook - NOT ME!

Det händer kändisar runt om i världen och idag hände det mig... Jag har fått ett psyko som utger sig för o vara mig på Facebook...... WHAT!
Samma namn, samma bild och samma födelsedag.. Scary! En kompis som messade o frågade om vi skulle ses när jag kom till Kalmar, que? Jag ska inte till kalmar svarade jag. Det står det på facebook svarade hon... Ja, och så började det. Denna fucker har iallafall blivit vän med min Kalmarvän av någon anledning! Jag själv är blockad på något sätt för jag kan inte ens hitta mongot på Facebook utan fick gå in genom hennes profil...

Så, om 'jag' vill bli vän med dig.... Ja du hajjar....

Jag avslutar med ett brööööl och säger fuuuucker!!

2 kommentarer:

H-lena sa...

Men shit. Har jag missat nåt? Kan jag få din autograf imorn då; om du är kändis menar jag.

Unknown sa...

Ja, jag undrade ju va tusan som var på gång, skönt att du fick se den på riktigt så du inte bara trodde att jag hade blivit knäpp. Vilket psyko!! Vad får man ut av att göra så undrar jag..? Vi höres du! Kramar.