måndag 6 april 2009

Svinga en kalkon?



Ursäkter till alla trogna fans. Jag vet att jag varit väldigt dålig med såväl inlägg som bra inlägg...
Man kan ju inte vara bra på allt men här kommer iallfall ett inlägg även om det är mindre innehållsrikt! =)

Sitter i konferenssamtal och lyssnar på en jäkla massa snack från halva världen... Smygtittar ut och trånar efter solen, som just gick i moln ;)
Blir jobb någon timme till, men eftersom solen skiner längre än till 18 så ska jag snabbt hoppa i ett par joggingskor och ta ett varv runt Vaxholm. Ja, inte springande alltså utan i bekväm lunk! =)

Snart är det påsk och på fredag ska vi ha påskmiddag här! Laga kalkon står på agendan - 5 timmar tar det. Vem stannar hemma och vaktar medan jag svingar loss på golfbanan??

Nu ska jag lyssna på babblet igen, hejja amerikanska företag!

Puss o hej!

Inga kommentarer: