onsdag 14 oktober 2009

Bilar och idioter

Jag kanske inte är den bäste bilföraren i landet, men jag är nog top 10 i Stockholm norrort! Snön kommer sakta nu och folket har fortfarande sommardäck - livsfara!
Jag känner rent hat mot folk som kommer i sina gamla skitbilar och har gasen i botten för att pressa den till max i hastighet. Hela biljäveln skakar på sina skeva små sommardäck... Jag dissar folk som inte har respekt för sitt eget och andras liv.
Sen har vi de som tror att de är berättigade att ligga i 50 på 90 väg för att det kommer snö. Ja, det kan vara halt... men kör du rakt fram kommer inte bilen helt plötsligt flyga av vägen! De här idioterna skapar köer som skapar irritation som skapar korkade omkörningar som skapar livsfara i trafiken. Kan du inte köra bil, håll dig borta från vägen! Sen har vi idioten som tror att man kan putta sig fram i morgontrafiken. Hmm, ligger jag riktigt nära kanske bilen framför luckras upp i atomer? Enkel fråga - Vad händer om bilen framför måste bromsa in hastigt och hårt? IDIOT!

Nu är det dags för morgonkaffet!

2 kommentarer:

Prytz sa...

en fraga, vem av dem ar du???

Malin sa...

Ingen! Ja e ju ängeln som blir attackerad av idioterna! :)